元朗人

不經不覺做左5個幾月元朗人,其實都唔係咁慣。因為感覺上
好似同屋企人朋友分得好開咁... (我知,有時係我自己掛住打
機睇電視上網掛住hea 寧願唔出街,唔關任何人事)

附近起緊新一期,我都唔知幾想佢快d 搞掂,起碼我都有d 推
動力去行下街,唔駛出去元朗市度行。果度d街又窄,d人又
鍾意行o係你前面食煙 (雖然香港度度都係咁),人又超多,又
冇咩好行,d人既素質又....... 除左搭車方便之外,(搭車係方便,
不過時間都唔短.. 快過屯門既又) 同食野多少少選擇之外,(雖然
我大部份時間都係食外賣).. 其實都冇咩特別。

唔知新一期推出黎賣之前.. 我地會唔會已經俾人迫遷左呢?

0 意見: