我的二零零九

過去的2009年可以講得上人生最大起大落既一年,由2008.12.31收
工接通知收到大信封,到決定唔轉上大陸而去另一間公司...... 由1月
放假到2月中,返左兩個月就再停兩個月,3-4月可算人生最辛苦既
一段時間,只有 不知所謂 去形容。

搵左個幾月工,差dd就要去做清潔既時候 (到而家我都唔知點解會
in果份工.. 仲要請我),好彩搵到一份自己幾鍾意既工。呢度同事唔
多不過好多人事既問題,我曾經覺得自己黎左做之後可以有dd影響
力去扭轉問題,亦好開心搵到一個好欣賞我既上司,坦白講佢令我
個人有返多d自信,原來我唔係一事無成得咁緊要,仲成日o係老闆
開會時讚我,等我一個月就過左試用仲加埋人工。 呢段期間我返工
除左對腳累,其實真係幾開心,得閒又可以同阿哥去食lunch同dinner
咁。

正正就o係上司同我講提出加人工既前果日,我收到新工既信,叫我
去interview (apply左份工成半年,連我自己都唔記得左..) 又結果俾
我覺得in得幾好,不過自問冇咁好彩,又冇理到安安份份返工,繼續
日日去hmv聽歌既日子。不過今次竟然俾我成功左。事實上我其實唔
知份工做乜,只係覺得機構好穩陣,以工作黎講人工高於出面,又唔
會點炒人,返工時間又準,冇理由同錢作對之下,雖然有掙扎有唔捨
得都quit左做緊果份去轉工。

當然,呢一年最緊要既就係搞我既人生大事 - 結婚。
由08年2月book 影pre-wedding, 到11月去影相,期間book 呢樣果
樣 (事實最忙既係老婆,我只係負責俾下意見.... ) 到7月中搵屋搬屋,
8月入伙,時間真係過得好快又好慢咁...... 不經不覺就到派帖,final
fitting.. 安排呢樣果樣。

結婚當日發生過既事好深刻,但係又好似發左場夢咁。

轉眼間就12月,終於第一次兩個人有屋仔有狗仔有佈置既情況下過
左一個舒舒服服唔駛同人迫既x'mas。

0 意見: