嘈音

自問好怕嘈, 特別搭公共交通工具, 四周都已坐滿人, 想避開
都無可能... ...

最近經常遇到這些問題:
1. 輕鐵入元朗, 到兆康時有一男一女上車, 女的坐我對面 (面對
面座位), 上車後她將電話聲浪開到最大, 之後玩手提電話內的
遊戲, 我有以眼神表示我的不滿, 她只望我一眼, 不屑地繼續她
的遊戲, 直到我下車。

2. 搭巴士由屯門到九龍灣, 巴士阿姐全程不停以不純正廣東話
及極佳中氣講到我落車都未收線。

3. 搭輕鐵有年約60歲阿伯用手提播新聞, 不過冇用hand-free,
亦想播放給所有人聽。

4. Road Show 好嘈, 特別係必瘦站廣告, 令人厭煩。

手提電話雖然方便, 但我好懷念以往上車靜靜睡覺, 打開車窗吹風,
聽聽walkman的時光。

0 意見: