我的第一部單反機 - Canon 450D

眼見身邊多個朋友都買了單反機, 再看看他們拍出來的照片,
的確跟手上那部小小的DC效果有天壤之別...
考慮多月終於買了我人生第一部單反機 canon 450D。

以後要學的就多了.. 光圈, 快門, ISO, 焦距......
希望到其他地方旅遊時拍攝到好的照片留念。

但用的錢更多.. 鏡頭.. filter.. 閃光燈.. 腳架.. .. .. ..

4 意見:



caesar said...

無辦法啦!真的比傻瓜機爭好遠

Unknown said...

我上左半個學期攝影堂,拎住部單鏡機,要上手真的不易!不過真係好好玩,借學校部 canon 機玩,影完出黎既相,自己都覺得好滿足,哈哈!

加油,向小傑學野,哈!:)

小保 said...

曹老師你部機, 同我果部已經差好遠啦~~~

小保 said...

ling yin, 我本身用慣傻瓜機, 而家都係上網同睇d市面既雞精書惡補, 希望盡快影d 似樣d 既相可以post 出黎(不過有排都冇小傑果d小準...)

下年d 機應該仲平d, 諗下入貨, 一齊影相!