壞電腦

家中電腦突然死亡, 至今差不多一星期。

這部舊電腦想想都用了有5-6年, 沒有加過甚麼配件, 連RAM
都是開始開時的256M, 能撐到現在已很厲害。但這突如奇來
的壞機, 使很少做backup data 的我擔心HDD 內的資料能否
取回。把HDD拿到公司的電腦, 發現HDD 運作良好, 所有東西
都可取回, 才放心不少, 到底壞那個部份, 現在都搞不清楚。

平時回到家中就開電腦的我有點不慣, 沒有MSN,上網的日子
好像特別難過, 因為已成每天生活的一部份。

家中PS3 封塵大半年, 最近得到阿哥借給我的GTA4而重見天日,
而且因近期新game 較多, 好多時download下來的demo 已夠玩
一個晚上。而由於電腦壞了, PS3 就成為我上網睇網頁的工具,
但只限瀏覽, 由於它的輸入法問題如想寫blog 根本不可能。而
MSN的話, 就用手機連接家中wi-fi, 輸入可以手寫,但速度很慢;
而且手機上網後電池經常發熱得緊要, 所以免得過都不會用。

但關於新電腦, 就要留待下年再計劃了....

2 意見:



Anonymous said...

你就好啦...壞電腦...sony 出左部新notebook..超靚..呵~ ^0^

小保 said...

壞電腦都叫好?!
za 姐!咁我祝妳壞多幾部啦~~~
等妳經常有理由去換款~

Notebook 唔係好岩我.. 我成日都唔慣佢個
keyboard, 打字好唔順手咁既...