第二關

等了又等, 到了考入境的aptitute test的日子,
這兩個星期都弄得我精神緊張, 連工作都接連出錯......
於入境網頁看到了大概會考的內容後, 在網上搜索並
找了些練習來做, 友人Benny 提議我做GMAT, 但
做了30題左右, 頭都想裂開, 太難了! 不過就令我
對題目有一定的概念。

早了半個小時就到考試場地, 大概20人比我還早的
到達了, 我看著他們, 覺得自己好老。
入到試場, 我細心預備好所有文具, 擺好位, 有點像
強迫症病患, 隔鄰座位的女生不時看著我的檯。
派卷時我的心情緊張到了極點, 不時閉目深呼吸, 希望
能冷靜情緒, 可惜作用不大。

30分鐘做30條題目, 第一部份閱讀理解及第三部份計
算問題不大, 但第二部份考logic及推理就令我苦不堪言,
全英語的題目都增加了很多難度, 一眼看出的都怕是"捉
字蚤", 都不知自己答的對不對。

不知可以final in 的機會有多大....

6 意見:



caesar said...

I am fully understand cos i hv been done this kind of test before. The questions espeically the logical calculation questions, are really hard. I just wanted to throw away the paper at that time.

If you have been tried your best, nothing will be regret!

小保 said...

係呀, 做果陣個人好想掉卷..
d時間1分鐘一題, 真係睇完題目連諗同計既時間都冇, 有d題目我都係靠估同靠直覺..

Anonymous said...

請問你有無收到信final in呀?

小保 said...

好可惜.. 直到而家都冇收到信

Anonymous said...

你有無其他朋友一齊考?
我都係早幾日先收到咋~

小保 said...

我諗我唔會收到喇,我個no.係A09XXX, 同我個range 果d o係12月頭已經收左信..

你又係咩no. 呢?